سر شام

♀دختر ساده...♀

سر شام

سَر میز شامـ ـ

یاכتـ ڪﮧ می اُفتـρ بغض میکُنَمـ ـ

ا‌‌َشـڪـ כر چِشمانَρ حلقـﮧ میزَنَـכ

هـ ـمهـ مُتِعَجِبـ نِگاهَـَρ میـڪـننَـכ …

لبخنـכ میزنَـρ و میگویَمـ :

چقـכر כاغ بوכ !

 



نظرات شما عزیزان:

㋡√•°ے נڅـ ـ ـتړ♔سـ ـ ـےب!لو♔•°㋡
ساعت20:45---13 بهمن 1392
آآآآآآآآآآآاخییییییییییییییی

ی جورایی مث خودم


پاسخ: :(


jigily
ساعت18:26---30 دی 1392


حواس من همیشه جمع بود



جمع تو



و این را معلم ریاضی نمیدانست



و مرا مردود میکرد !


پاسخ: آخییییی چه قشنگ.... عزیزم مرسی ک همیشه سر میزنی....


رز
ساعت12:34---25 دی 1392
afsordegi....ya khailyaye dige baraye to nist.....na na na nist

matn bayad ziba bashe ....shayad dige be vebet sar nazanam

in akharinanazaram bode...
پاسخ: باشه به هرحال هرکس نظری داره... هر جور راحتی... مرسی ک تا الان سر میزدی


مسعود
ساعت11:47---25 دی 1392
سلام ابجی گلم

ممنون ک بهم سر زدی و نظرتو راجع پستم گفتی

منم با افتخار لینکت کردم

بازم بهم سر بزن

منم اپم

نظر یادت نره منتظرت هستم بی صبرانه
پاسخ: خییییلی ممنون.... آپ هات هم عاااالی بود....


ღツבُפֿُـَترآن شـےطۅכּ נببــړستاכּےღツ
ساعت0:00---25 دی 1392
عزیزممممم




(N*a*Z*y )


:(
ساعت21:48---24 دی 1392
سلام عزیزدلم ب نظرم فوق العاده بود بعدشم رز جان مگه این آپ چی گفت؟؟ک میگی در شان عزیزدلم نیست؟!!!!!البته شاید تاحالا درک نکرده باشی یه همچین حسیو بعدشم این فقط ی آپه دلیل نمیشه واقعیت باشه به نظر من ک مثل همیشه فوق العاده بود
پاسخ: مرسی عزیزدلم واقعا خوشحالم کردی....


رز
ساعت11:52---24 دی 1392
جالب نبود

این چیزا در شأن تو نیست .....

تعجب میکنم ....!!!!!!!!
پاسخ: :| چرا؟؟؟ :( :(


قناری
ساعت9:43---23 دی 1392
سلام سلام سلام
من تازه شروع به کار کردم میشه به من سر بزنی؟
من از وب شما خوشم اومد خیلی قشنگه


ÑίĻØⓞ
ساعت9:40---23 دی 1392
برای معنی دلتنگی احتیاج به این همه کلمه نیست ؛ دلتنگی یعنی تو نیستی !


پاسخ: خیلی قشنگ بووود مرسی ک سر زدی عزیزم...


ÑίĻØⓞ
ساعت9:38---23 دی 1392
آخی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در چهار شنبه 23 / 10 / 1392برچسب:, ساعت 9:12 توسط ♥ÐØΚΗτã®É ŠÃÐê♥ |